مراقبت از سالمند در منزل

مراقبت از سالمندان در منزل

مراقبت از سالمند در منزل بهترین روش مراقبت برای کسانی است که نمی خواهند اعضای خانواده خود را به خانه سالمندان بفرستند. به این ترتیب شما می توانید مراقبت های جامع را در خانه خود انجام دهید. مراقبت از سالمند در منزل مزایای زیادی دارد. با ماندن در خانه خود، عادات سالمندان و در نتیجه استقلالشان تا حد ممکن حفظ می شوند.

با این حال، برای بهره مندی از این مزایا و مزایای دیگر مراقبت در منزل، تعدادی از شرایط مهم باید رعایت شود. در این مرحله ما برای شما خلاصه ای از آنچه برای اطمینان از سازمان دهی حرفه ای مراقبت از سالمندان در خانه باید اطمینان حاصل کنید، آورده ایم.

چه زمانی نیاز به مراقبت از سالمند در منزل است؟

آشپزی، نظافت یا خرید به تنهایی در سنین پیری دیگر مساله آسانی نیست. بسیاری از افراد در زندگی روزمره به حمایت نیاز دارند، اما نمی خواهند بلافاصله به خانه سالمندان نقل مکان کنند. یک گزینه محبوب تر برای سالمندان هم وجود دارد و آن مراقبت از سالمند در منزل است. مراقبت از سالمندان در خانه همان چیزی است که باید در سال های پیری به آن توجه کنید.

مراقبت از سالمند در منزل
چه سطح پشتیبانی در مراقبت از سالمند در منزل نیاز است؟

مراقبت از سالمند در منزل کاملاً به میزان نیاز به حمایت از آنان بستگی دارد. با دقت فکر کنید که کدام کارها را می تواند خود سالمند انجام دهد و در چه مواردی به کمک نیاز دارد. با توجه به این ملاحظه، شما تصمیم می گیرید که آیا میتوانید تمامی نیازهای سالمند را در خانه برطرف کنید.

انواع مراقبت از سالمند در منزل

• مراقبت های اساسی:

این نوع مراقبت شامل بهداشت شخصی و ورزش چه در داخل و چه در فضای باز است.

• خانه داری:

نظافت، پخت و پز، خرید، این فعالیت ها و سایر فعالیت های خانه داری می تواند به عنوان بخشی از مراقبت از سالمند در منزل انجام شود.

• مراقبت از درمان:

این نوع از مراقبت شامل پشتیبانی پزشکی است، به عنوان مثال تجویز دارو، که برای چنین کارهایی باید از شرکت های معتبر و افراد متخصص کمک بگیرید.

چه کسی می تواند مراقب از سالمند در منزل را انجام دهد؟

چه کسی می تواند مراقب از سالمند در منزل را انجام دهد؟

مراقبت 24 ساعته راه حل خوبی برای سالمندان به خصوص افرادی که دارای بیماری هستند، است. باید برای اینکار از افرادی که همدل باشند و بتوانند مراقبت های حرفه ای شبانه روزی را انجام دهند در خواست کرد. مراقبت از درمان فقط توسط کارکنان آموزش دیده می تواند انجام شود.

به عنوان مثال: کسانی که نیاز به فیزو تراپی دارند یا به صورت روزانه باید آزمایش بدهند یا دیابتی هستند که نیاز به داروهای مخصوص دارند.

مرکزپرستاری سینا با ۱8 سال سابقه با تیمی متخصص می تواند به خوبی از سالمند شما در منزل مراقبت کند و نیازی به نگرانی برای خدمات پزشکی هم نیست، زیرا این مرکز دارای تیم پزشکی حرفه ای است، که همیشه مراقب سالمندان هستند.

 

چه کسی می تواند مراقب از سالمند در منزل را انجام دهد؟

آیا مراقبت از سالمند در منزل مناسب است؟

ما در جامعه ای زندگی می کنیم که امید به زندگی در آن افزایش می یابد و جمعیت در حال پیر شدن است، در حالی که تمایل به مراقبت در خانه سالمندان در حال کم شدن است.

امروزه بسیاری از افراد مسن به مراقبت از آنها در خانه نیاز دارند. برای این کار شما باید به این فکر کنید که آیا خانه برای مراقبت در منزل از سالمندان مناسب است.

به عنوان مثال ، یک اتاق مهمان باید برای مراقبت در محیط خانه در دسترس باشد. اما حتی اگر به صندلی چرخدار یا تخت بیمارستان نیاز باشد، مرکز پرستاری سینا برای شما محیا می کند.

این مرکز با دقت تمام نگهداری لازم را از سالمندان انجام می دهد و می توانید با خیال راحت به کار های خود مشغول باشید.

مزایای مراقبت از سالمندان در خانه

همه افراد نمی خواهند در دوارن پیری در خانه سالمندان نگهداری شوند، بسیاری از آنها ترجیح می دهند در خانه مراقبت شوند. اغلب خانواده های خود نمی توانند از آن ها مراقبت کنند زیرا همه اعضا شاغل هستند یا فاصله آنها از محل زندگی اقوام برای مراقبت و نگهداری خیلی زیاد است.

مراقبت از سالمندانی که بیماری دارند که نیاز به مراقبت همیشگی توسط بستگان دارند، آسان نیست. بنابراین توصیه می شود در مراقبت از سالمندان به دنبال کمک حرفه ای باشید.

مرکز پرستاری سینا می تواند برای شما کار را آسان کند با فرستادن پرستاران و افراد متخصص و دلسوز از سالمندان شما مراقبت های کامل را انجام می دهد.

هزینه مراقبت از سالمند در منزل چقدر است؟

هزینه مراقبت از سالمند در منزل چقدر است؟

البته که مراقبت از سالمندان هزینه هایی را به وجود می آورد. همه خانواده ها از عهده پرداخت هزینه مراقبت از سالمند در خانه سالمندان برنمی آیند، به همین دلیل بسیاری از آن ها تصمیم می گیرند تا مراقبت از سالمند در منزل انجام دهند. در ایران قیمت مراقبت از افراد مسن در منزل ارزان تر است.

افرادی هستند که مایل به انجام این کار باشند، که علاقه زیادی را برانگیخته و تقاضای زیادی را به دنبال دارد. مراقبت از افراد مسن که نیاز به مراقبت دارد 24 ساعته و کمک در کار دارند، برای افراد متخصص ، با تجربه و دلسوز کاری آسان است. این امر نه تنها به صبر و حوصله و شخصیت اجتماعی نیاز دارد، بلکه شناخت اصول مراقبت نیز ضروری است.

در زمینه پرستاری، بهتر است به دنبال کارکنان آموزش دیده پزشکی باشید. مراقبت شبانه روزی بسیار طاقت فرسا است و همچنین وجود پرسنل پرستاری می تواند هزینه بیشتر داشته باشد.

خدمات مراقبت از سالمندان در منزل مرکز پرستاری سینا خدماتی را برای مراقبت از سالمند در منزل ارائه می دهد.

• انجام کلیه آزمایشات در منزل
• خدمات پرستاری در منزل
• خدمات فیزیوتراپی در منزل
• تامین انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی
• نگهداری از سالمندان واکر دار
• نگهداری از سالمندان پوشکی
• ارائه خدمات شبانه روزی
• مراقبت و پشتیبانی از افراد مسن
• کمک های خانگی در زمینه پخت و پز، مرتب کردن، تمیز کردن سالمندان
• فعالیت های اوقات فراغت مانند پیاده روی، تئاتر رفتن، بازی های رومیزی و فکری، دیدار با دوستان و آشنایان

چگونه می توان یک پرستار برای مراقبت از سالمند در منزل پیدا کرد؟

به منظور یافتن پرستار مناسب برای شرایط شخصی خود، ما می توانیم برای شما بهترین ها را پیشنهاد دهیم. در اصل، یک انتخاب دقیق از پرستاران متخصص برای مراقبت از سالمند در منزل انجام می شود. به این ترتیب، فرد نیازمند پشتیبانی مناسب و متناسب با نیازهای خود را دریافت می کند.

مطمئناً هنگام جستجوی یک پرستار، نگرانی های شخصی مانند تجربه پرستاری، دانش تجربی، دلسوز بودن و بسیاری خواسته های دیگر در نظر گرفته می شود. پرستاران مرکز پرستاری سینا تمام وظایف تجویز داروها، تست فشار خون و چربی و قند، فیزیوتراپی و … را انجام می دهند.

اعتماد به مراقب از سالمند در منزل

اگر نکاتی را که در بالا توضیح داده شد را مطالعه کردید، می توانید راحت تر تصمیم بگیرید که آیا مراقبت از سالمندان در خانه برای شما منایب است.

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید یا می خواهید در مورد مراقبت 24 ساعته مشاوره دقیق تری داشته باشید یا سوال دیگری در مورد مراقبت از سالمند در منزل دارید، خوشحال خواهیم شد که شخصاً به شما کمک کنیم.

مرکز پرستاری سینا، پرستارانی که برای مراقبت از سالمندان شما در نظر دارد، افرادی هستند که با عشق و صبر و حوصله از سالمندانی مراقبت می کنند که دیگر نمی توانند به خود کمک کنند و کار های خود را انجام بدهند.

اعتماد به مراقب از سالمند در منزل

همچنین این افراد قادر به ایجاد جو خانوادگی هستند که افراد مسن در آن احساس راحتی و احساس امنیت می کنند. شما می توانید برای مشاوره با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت ما به آدرس www.parastaryesina.com، با مار ارتباط برقرار نمایید.

مقالات

مراقب از سالمندمراقب از سالمند در منزلمراقبتنگهداری از سالمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = شش